Welkom bij de Osdorpse Montessorischool

Welkom op de website van de Osdorpse Montessorischool. De website geeft een beeld van het montessorionderwijs op onze school, actuele informatie over de activiteiten op school en praktische informatie voor ouders.

De Osdorpse Montessorischool (OMS) is een openbare basisschool.

Bovenschools bestuur
Het bestuur wordt gevormd door de
Stichting Openbare Basisscholen Westelijke Tuinsteden

Schoolpopulatie
De school telt ongeveer 300 leerlingen in 12 groepen.
Kinderen kunnen vanaf 2,5 jaar naar de voorschool.

Montessori Onderwijs in beeld

Privacyverklaring
De school verwerkt van al haar leerlingen persoonsgegevens. De school vindt een goede omgang met persoonsgegevens van groot belang en is zich bewust van de privacywetgeving. STWT, de stichting waar de school onder valt) is verantwoordelijk voor het zorgvuldig omgaan met de persoonsgegevens van uw kind. In de privacyverklaring leggen wij uit hoe wij met de persoonsgegevens van uw kind omgaan. Ons volledige privacyreglement is te vinden op de site van STWT www.stwt.nl of kunt u HIER raadplegen.

Als u vragen of verzoeken heeft op het gebied van privacy kunt u altijd terecht bij de leerkracht van uw kind, bij de schooldirecteur of contact opnemen via privacy@stwt.nl