Teken de petitie voor veilige fietspaden

Woensdag 30 september 2020

Beste ouders/verzorgers,

Tussen alle coronaperikelen door wil ik toch ook uw aandacht vragen voor een mooie actie van een oud-leerling van ons: Armin Taheri. Armin is namelijk Junior Fietsburgemeester van Amsterdam en zet zich in voor veilig fietsen in Amsterdam.

Met vele anderen wil hij graag dat scooters ook buiten de ring niet meer op het fietspad mogen rijden.  Scooters op het fietspad maken het fietsen voor kinderen onveilig. Hij roept iedereen op de petitie te ondertekenen. Samen met zijn zus Anna heeft hij al vele handtekeningen in de buurt verzameld, maar er zijn meer handtekeningen nodig om de petitie aan te bieden. Tekent u de petitie ook?

Ga dan naar deze website: Maak het veilig voor kinderen: scooters van het fietspad in heel Amsterdam

Team OMS