Kerstdiner

Dinsdag 13 december 2022

Beste ouders/verzorgers,

Op donderdag 22 december is het kerstdiner. De kinderen zijn die dag vrij om 12.00 uur, zodat iedereen zich kan voorbereiden op de feestavond. Het kerstdiner is van 17.15 uur tot 18.45 uur.
De kinderen nemen allemaal iets te eten mee. Wij vinden het leuk als er eten wordt gemaakt uit de eigen cultuur, zodat er een feestelijk afwisselend diner is. Er hangen lijsten bij de klassen die u of uw kind na schooltijd kunt invullen.

Tijdens het kerstdiner is er ook wat drinken en lekkers voor de ouders. Voor de school komen twee tenten te staan en we nodigen u van harte uit om samen met ons wat te drinken, nadat u uw kind naar de klas heeft gebracht.

Vrijdag 23 december is de laatste schooldag voor de vakantie. De kinderen zijn dan om 12.00 uur vrij.

Vriendelijke groeten,
Team OMS