Ouderavond en startfeest

Vrijdag 8 september 2023

Beste ouders/verzorgers,

De eerste schoolweek zit erop! Het was gezellig en warm.
Zoals in de kalender staat vermeld is volgende week dinsdag de algemene ouderavond en houden we op woensdag het startfeest.

Algemene ouderavond
De ouderavond is op dinsdag 12 september en start om 19.00 uur met een algemeen gedeelte. Vervolgens gaat iedereen naar de klas van zijn eigen kind. Hier zal globaal worden verteld hoe het jaar eruit ziet en wat de werkwijze is in de klas. Ook is er ruimte voor vragen. In de bovenbouw zal ook informatie worden gegeven over het meerdaags schoolreis.

Startfeest
Op woensdag 13 september is het startfeest. Overdag doen de kinderen verschillende activiteiten in en om de school. Om 11.45uur is de school uit. Wij nodigen u van harte uit om van 11.45uur tot 12.30 uur nog even te blijven en activiteiten te doen samen met uw kind.

Voor nu wensen wij u een fijn weekend!
Vriendelijke groeten,
Team OMS